Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Aarya 2

Καλή χρονιά να 'χουμε και ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι η τελευταία (σύμφωνα με τις προβλέψεις...)! Εμένα το new year's resolution για το 2012 είναι να ξαναρχίσω να γράφω σε αυτό το μπλογκ, οπότε αρχίζω. 


 Μια ταινία που είδα, αλλά δεν είναι Μπόλλυγουντ, και με εντυπωσίασε, είναι το Arya 2. Το στόρι είναι μια πολυυυυύ περίεργη φιλία που έχουν 2 νεαροί, που αρχίζει απ'την παιδική τους ηλικία, η οποία είναι μια σχέση αγάπης-μίσους-ζήλιας-υποκρισίας, που ένας ψυχολόγος πολύ θα ενδιάφερε να μας την αναλύσει.

Ο Άρυα, που τον παίζει ο Allu Arjun, είναι ένας ψυχωσικός που εξαναγκάζει τον Άτζάι να γίνουν φίλοι: τον πετάει σε ένα ποτάμι και τον σώζει, αφού ο μικρός Άτζάι δεν ξέρει κολύμπι και του λέει "Σου έσωσα τη ζωή, τώρα είσαι φίλος μου για πάντα"! (Μπουαχαχαχαχα: σατανικά γέλια στο βάθος... μπρρρ)

Όταν είναι ακόμη μικρά παιδιά, τους λένε ότι θα πάρουν τον έναν από τους δύο εσωτερικό σε καλό σχολείο. Στο κορώνα-γράμματα κερδίζει ο Άρυα, δίνει όμως τη θέση του στον Άτζάι, λέγοντας του: "ότι κερδίζεις είναι δικό μου κέρδος" ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, εξίσου παλαβό.


Αυτά τα 2 παραδείγματα στην αρχή της ταινίας είναι αρκετά για να μας προετοιμάσουν για το υπόλοιπο: ο Άρυα εμφανίζοντας όλο και πιο περίεργη συμπεριφορά, αναγκάζει τον Άτζάι να τον προσλάβει στην επιχείρησή του και έπειτα την πέφτει στη κοπέλα του!

Ο σκηνοθέτης όμως έχει και άλλους άσσους στο μανίκι του (πολύ ανορθόδοξους, μπορούμε να παρατηρήσουμε...). Θα συμπαθήσει τελικά το κοινό τον ιδιόρυθμο Άρυα;;; (εγώ πάντως τον συμπάθησα)

Το παρακάτω είναι ένα από τα ωραία τραγούδια της ταινίας, που βαράει πολλά μπίτια:

Συμπάθησα πολύ την πρωταγωνίστρια, Kajal Agarwal, την έχω δει και σε άλλες ταινίες, και μου φαίνεται καλή ηθοποιός, φρέσκια, και με καλά κωμικά αντανακλαστικά. Η χημεία του ζευγαριού σε πείθει (δλδ ότι αυτός είναι παλαβός και αυτή προσπαθεί να τον αποφύγει) και μου αρέσει το spicy στοιχείο που έχει, της τρέλας. Ο πρωταγωνιστής, Allu Arjun, με την περσόνα "έχω-καταχραστεί-ουσίες" που τον χαρακτηρίζει, του είναι γάντι ο ρόλος. Και είναι και πολύ καλός χορευτής!

Την ταινία μπορείτε να τη δείτε και online στο youtube  εδώ, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους τους αρέσουν οι όχι-και-τόσο-συνηθισμένοι χαρακτήρες.

2 σχόλια:

  1. το δευτερο πολυ καλυτερο απο το πρωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, όντως καλύτερο, και πιο μοντέρνο, αλλά και το πρώτο μου άρεσε, πολύ πετυχημένος αυτός ο ρόλος, αλλά η πρωταγωνίστρια μου τα χαλούσε λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή