Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Ανυπομονησία...

Μόλις διάβασα την κριτική του Taran Ardash στο Bollywood Hungama για την ταινία "Tezz", μία ταινία που την περιμένω πως και πως, και έχω ενθουσιαστεί! Μου διπλασίασε την όρεξη!
Γενικά με τις ταινίες δράσης δεν τα πάω καθόλου καλά, αλλά ... το πράμα αντιστρέφεται όταν μιλάμε για ταινίες δράσης Bollywood: τις λατρεύω! Παραδείγματα:
  • Όλες οι ταινίες δράσης του Salman Khan: τις έχω απολαύσει όλες ανεξαιρέτως, παρότι μισώ τον Salman, μόνο στις ταινίες δράσης τον ανέχομαι, νομίζω ότι είναι το είδος που του πάει γάντι. Βλέπε: Wanted, Ready, Dabbang
  • Dhoom, Dhoom 2, Race, Game, Players κτλ κτλ όλες δλδ οι ταινίες δράσης που έχει παίξει ο Abhishek Bachchan (άλλη μια αγάπη...)
Ακόμα και η πιο χαζομάρα να είναι, τα stunts να είναι τόσο εξωφρενικά που χλωμιάζουν τον Τσακ Νόρις, το σενάριο να μοιάζει γραμμένο από σχιζοφρενή και η πρωταγωνίστρια τόσο άσχετη σαν ρόλος, όσο μια αλεπού στο παζάρι,κάτι θα βρω να μου αρέσει!


Βέβαια δεν φαίνεται να είναι αυτή η περίπτωση με το Tezz, οπότε ακόμη καλύτερα. Γιατί λοιπόν ανυπομονώ; Καταρχάς μου αρέσει ο Ajay Devgan πολύ σαν ηθοποιός, και βλέπω πάντα τις ταινίες του (το Singham πχ το έχω δει άπειρες φορές). Επίσης μου αρέσει πολύ σαν ζευγάρι με την Κangna Ranaut (βλέπε "Once upon a time in Mumbai"). Ακόμη, μου άρεσε πολύ η Kangna στο "Game", αυτό το σοβαρό στυλάκι της, κάτι μου έκανε. Οπότε, ο συνδυασμός α) ταινία δράσης με β) τον Ajay Devgan γ) και την Kangna Ranaut στην ίδια ταινία, είναι νομίζω αρκετός!

Α! και ξέχασα το τελευταίο συστατικό! Ο αγαπημένος μου Anil Kapoor! Είμαι τρελή φαν, και όποιος τον έχει δει στα μεγαλεία του, τέλη των 80's - αρχές των 90's, σε ταινίες όπως το "Tezaab" και το "Mr India", ξέρει τι εννοώ... Αλλά και σε ταινίες δράσης λέει πολλά, όπως στο προαναφερθέν Race, που ήταν απλά ξεκαρδιστικός.
Ο Anil Kapoor στα νιάτα του, με το αμίμητο 80's στυλ, και το μαλλί κοκόρι. Αγάαααπη!
Ελπίζω λοιπόν να το δούμε και μεις εδώ στην Ελλαδίτσα, με ελληνικούς υπότιτλους (χάρις στα παιδιά εκεί στο bollywood-home και στο bollywood-in-greece!) σύντομα!
Enjoy!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου